tisdag 21 juni 2011

Dagis

Var på studiebesök idag på Amandas Framtida dagis. Ja jag vet att det numera heter förskola, men jag är lite gammaldags av mig. Jag var ju med på 1980-talet och då gick mina, nu vuxna, söner på dagis.

Amanda blev direkt intresserade av de andra barnen som hon träffade, så jag tror att allt kommer gå bra i december. Förskoleläraren på¨avdelningen var lite äldre och det uppskattade både modern och jag.

Tyvärr är jag nervös för matchen på onsdag. Har alltid dåliga vibbar av Norrköping på Råsunda. Detta sedan sent 80-tal och tidigt 90-tal. Då fanns det två herrar i Peking som alltid lyckades toffla in mål mot AIK. Robert Steiner och Janne Hellström var mina hatobjekt. Matchen på Onsdag kommer för oss att avnjutas via radio eller någon PUB som visar den.

GLÖM inte - HATA ALLA - men - Älska AIK

C U LATER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar